פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/2/2005 12:49 אופירה מאת:
לדעתי לא תמיד מתוך עצבנות או מצוקה כותרת:
גם הבן שלי עושה את זה לפעמים , סתם ככה פתאום , אני אומרת לו להפסיק והוא מפסיק, זה לא שקורים דברים מיוחדים , סתם פתאום ככה.
נראה לי שזה מין משחק עם קולות שמשמיעים ילדים ואולי אם הוא רואה שאת מתרגזת מזה אז הוא שמח שמצא משהו לתשומת לב וממשיך.
סתם מנסיון שלי, תנסי לא להראות שזה יותר מידי מציק לך אולי הוא יפסיק.
אם את רואה שזה באמת במקרים של עצבנות או מצוקה, תנסי לראות מה מעצבן או מציק לו ותנסי לפתור את המצוקות שלו אולי זה יעבוד.
על כל מקרה בהצלחה
אופירה


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/2/2005  09:52 הבן שלי נהג לעשות זאת - מרילי
9/2/2005  14:35 זה לא משחק וזה קיים אצל אנשים מבוגרים - אסנת גלבוע
9/2/2005  20:21 והבן שלי,, - לולי2


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש