|
9/2/2005 14:10
|
איריס
|
מאת:
|
|
מליצה בחום על פרופ דור
|
כותרת:
|
פרופ דור הוא מנהל המחלקה לפריון בתל- השומר. למעשה הוא ביחד עם משיח שהיה המנהל הקודם של המחלקה עשו את הפרית המבחנה הראשונה בארץ טופלתי על ידו בהצלחה וכרגע מטופלת שוב במידה ותרצי פרטים נוספים תוכלי לפנות אלי לאיימיל ישירות בהצלחה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|