פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
10/2/2005 11:01 אופירה מאת:
אל תלחץ ואל תלחיץ כותרת:
לא תמיד נכנסים להריון על הפעם הראשונה, אל תלחיץ את אשתך.
זה מאד חמוד לראות את זה אבל אל תלחיץ אותה.
לפעמים לוקח כמה חודשים ואפילו שנה.
חכו בסבלנות עד שהמחזור יגיע או יאחר ואז תעשו בדיקת שתן (מקל YES\NO) או משהו כזה אם יצא שהיא בהריון תעשו גם בדיקת דם.
מה שכן, הרבה פעמים נכנסיםפ להיריון ישר אחרי הפסקה מלקיחת הגלולות, ואז גם סיכוי גבוה לתאומים.
אני חושבת שצריך לחכות 3 חודשים לאיזון מוחלט של הגוף אחרי לקיחת הגלולות עד שהמחזור סדיר וימי הפריון הם באמת לפי ספירה .
בנתיים תהנו מסקס (כי בלי גלולות היצר גבוה יותר) ואל תשמרו.
כשיגיע הרגע, הוא יגיע.
אבל אל תלחיץ, לחץ , ככה אומרים לפחות מפריע להכנס להריון.
שיהיה לכם בכיף, בדיקות גנטיות עשיתם? ושתיקח חומצה פולית.
בהצלחה
אופירה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
10/2/2005  08:25 אני ידעתי תשעה ימים אחרי ההפריה בבדיקת שתן ובבדיקת דם אפשר אפילו שבוע אחרי . אבל - - !!!!


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש