פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
10/2/2005 12:10 ב.ג מאת:
בעצם יש לי משהו להוסיף כותרת:
נאמר לנו אז שצריך לעשות בדיקת BERA לשמיעה. עושים זאת בבתי-החולים. לפני הבדיקה נותנים איזה שהוא נוזל להרדים את הילד. אני הבנתי שהבדיקה לא אמורה לכאוב (אך לא יודעת). את צריכה לקבל מהרופא שלך הפניה לבדיקה זו. לוקח חודש-חודשיים לקבוע תור.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
10/2/2005  10:20 אל תלחצי-אולי רק מים או דלקת באוזן שכיח בגיל הזה אבל תבדקי. (ל"ת) - *!*
10/2/2005  10:45 גם ממליצה לא להלחץ - נאמר לי אותו דבר וזה התברר כשטויות. - ב.ג.
10/2/2005  10:48 הילדה שלי גם לא עברה בפעם הראשונה - דליה
10/2/2005  11:28 עלייך ללכת לרופא אף אוזן גרון והוא יבדוק וינחה אותך (ל"ת) - מרילי
10/2/2005  16:04 הצעה - אני
10/2/2005  17:41 בדיקות שמיעה לתינוקות - מרית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש