פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
10/2/2005 12:10
ב.ג
מאת:
בעצם יש לי משהו להוסיף
כותרת:
נאמר לנו אז שצריך לעשות בדיקת BERA לשמיעה. עושים זאת בבתי-החולים. לפני הבדיקה נותנים איזה שהוא נוזל להרדים את הילד. אני הבנתי שהבדיקה לא אמורה לכאוב (אך לא יודעת). את צריכה לקבל מהרופא שלך הפניה לבדיקה זו. לוקח חודש-חודשיים לקבוע תור.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
10/2/2005 10:20
אל תלחצי-אולי רק מים או דלקת באוזן שכיח בגיל הזה אבל תבדקי. (ל"ת)
-
*!*
10/2/2005 10:45
גם ממליצה לא להלחץ - נאמר לי אותו דבר וזה התברר כשטויות.
-
ב.ג.
10/2/2005 10:48
הילדה שלי גם לא עברה בפעם הראשונה
-
דליה
10/2/2005 11:28
עלייך ללכת לרופא אף אוזן גרון והוא יבדוק וינחה אותך (ל"ת)
-
מרילי
10/2/2005 16:04
הצעה
-
אני
10/2/2005 17:41
בדיקות שמיעה לתינוקות
-
מרית
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש