|
10/2/2005 12:44
|
מיכל של איל
|
מאת:
|
|
נשמע לי כמו התבססות של ראש התינוק באגן, או התחלה של פתיחה אבל
|
כותרת:
|
את יכולה להיות עם פתיחה של 3 ס"מ כמה שבועות ללא צירים אז עדין זה לא אומר שאת יולדת... צירים הם כאבי בטן או גב המופיעים באופן סדיר (כלומר כל כמה דקות) בהצלחה נ.ב אם את הולכת להיבדק, נסי לא להסכים לבדיקה וגינלית עקב נטיית רופאים "לעשות לך טובה" ולזרז את הלידה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
עד כה נענו 0 תגובות
|