|
10/2/2005 22:37
|
תמרה
|
מאת:
|
|
הפתרון שלי
|
כותרת:
|
מאז הלידה לא חזרתי לספורט פורמאלי. לפני הייתי עושה המון יוגה. באאסה גדולה . אבל מאד קשה לי להביא את עצמי לחזור לספורט פורמאלי מסיבה בלתי ברורה. בכל אופן - אני עושה ספורט עם התינוק. יש לנו טרמפולינה קטנה בבית - אנחנו קופצים עליה ביחד - סיבולת לב ראה שלי ותענוג צרוף שלו (וגם שרירי ידיים שלי כי הוא על הידיים שלי) אח"כ אני יושבת על הטרמפולינה ומאפשרת לו לעמוד עליה ולקפוץ כשאני מחזיקה אותו מכל משמר - חיזוק פלג גוף עליון שלי ובעיקר שרירי ידיים שלי. אח"כ הרמה אותו כשאנחנו מול הראי והוא מקדמת הגוף שלי (ידיים שלי בצידי הגוף שלו) ועולה ויורדת איתו לעמידה ומעמידה לכריעה - משקולות חבל על הזמן. ועולה ויורדת איתו במדרגות שהוא מאוהב בהן. כולם נהנים וזול...:) תמרה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|