פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/2/2005 03:03 אבא מאת:
חום כותרת:
ע"פ המדריך השלם לטיפול בתינוק ובילד:
הגבול העליון לחום נורמלי אצל ילד עד גיל 3 הוא 38 (מדידה של 2 דק' בפי הטבעת). יש לפנות לרופא כאשר לילד הגדול משישה חודשים יש חום של 39.4 מעלות צלסיוס. ההחלטה האם לפנות לרופא תלויה כמובן בקיומם של תסמינים נוספים (כאב, שיעול וכד'). במידה ומחליטים לטפל בבית אזי אם החום הגבוה נמשך יותר מ-24 שעות כדאי לפנות לרופא גם אין כל תסמינים או ממצאים אחרים.

בריאות שלמה !

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/2/2005  07:33 תודה אבא! (ל"ת) - רינתני
12/2/2005  07:50 תרגישו טוב!!! (ל"ת) - ורד שלשחר
12/2/2005  09:00 OT מישהי יודעת איפה יש חנויות פתוחות בשבת בבוקר? מרכז קניות? (מרחובות צפונה) (ל"ת) - אורלי
12/2/2005  11:10 לאורלי - מתחם חונים קונים בראשון מערב - כל החנויות פתוחות בשבת (ל"ת) - Tamara
12/2/2005  14:38 צומת ביל"ו (ל"ת) - אורחת
13/2/2005  09:57 תרגישו טוב! (ל"ת) - אלה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש