ע"פ המדריך השלם לטיפול בתינוק ובילד: הגבול העליון לחום נורמלי אצל ילד עד גיל 3 הוא 38 (מדידה של 2 דק' בפי הטבעת). יש לפנות לרופא כאשר לילד הגדול משישה חודשים יש חום של 39.4 מעלות צלסיוס. ההחלטה האם לפנות לרופא תלויה כמובן בקיומם של תסמינים נוספים (כאב, שיעול וכד'). במידה ומחליטים לטפל בבית אזי אם החום הגבוה נמשך יותר מ-24 שעות כדאי לפנות לרופא גם אין כל תסמינים או ממצאים אחרים.
בריאות שלמה !
|
תוכן התגובה:
|