לגבי מעקב הביוץ: http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=278117 ולגבי התכיפות: גם הביצית וגם הזרעונים חיוניים עד כ24 שעות. ז"א שגם אם תקיימו יחסים יום פני ו/או יום אחרי, תתאפשר פגישה בינהם. איכות הזרע טובה יותר כאשר נותנים לאשכים לנוח ולהתחדש לפחות יממה. אבל, מצד שני, אם בעלך צעיר, לא מעשן (גם לא פסיבי), לא עובד בעבודה שמחממת האשכים (כמו נהג משאית או טייס), לא רוכב הרבה על אפני הרים ובכלל בריא, רוב הסיכויים שגם אם תקיימו יחסים מדי יום, ספירת הזרע שלו תהיה מספיק טובה. אבל שוב, גם אם יום לפני ואחרי זה מספיק. אז תרשו לעצמכם להתגמש קצת לפי החשק. לגבי הביוץ והווסת: בדרך כלל, הווסת מגיעה 14 ימים לאחר הביוץ, בעקבות ירידה בהורמונים שמפריש הזקיק של הביצית. אבל לא אצל כולן הכל עובד כמו שצריך. ביוץ שמתרחש ממש בזמן הווסת, ללא כל נטילת תרופות הורמונליות חיצוניות, הוא מ-א-ד יוצא דופן. כאשר יש הריון, בדרך כלל, לא מופיע דימום, בגלל שהביצית המופרית מפרישה הורמונים ואז אין את הירידה שדיברתי עליה קודם. לפעמים, בחודש הראשון, הביצית (עובר?) לא מפרישה מספיק, ואז יש עדיין דימומון. רק בחודש הראשון. בהצלחה!
|
תוכן התגובה:
|