פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/2/2005 08:02 גילי אבישי מאת:
שאלות עקרוניות כותרת:
השאלה הבסיסית היא לשם מה יותר חלב? מי אמר שיש בעיה?
ולמה להשתמש בדיקור? כעיקרון אני בעד דיקור.התוצאות על פי רוב משביעות רצון ויחסית הטווח מהיר וקצר
אבל בנושא ההנקה דומני כי זו טעות ,וזאת משום שברוב המכריע של המקרים אם אכן יש בעיה בכמויות החלב היא נובעת מאיזו בעיה חוזרת בצורת החיבור של התינוק לפטמה.בעיה כזו יכולה להופיע בעוד צורות כמו סדקים ופטריות...בנוסף יכולה כמות מועטת של חלב לנבוע מחוסר שתיה מספיקה,גם במקרה הזה כדאי היה פשוט לשתות מתוך מודעות ורק אחר כך לבחון שוב את הצורך בתמיכה נוספת.
ייצור חלב מועט יכול להופיע עקב לחצים רגשיים משמעותיים,כאן הדיקור יותר רלוונטי אך שוב כדאי לבדוק אם הוא פותר את הענין משורשו או נקודתי.

לסיכום דיקור היא שיטת טיפול טובה ויעילה אבל שווה לבדוק לעומק את המקרה כדי להיטיב ולמצות את דרכי הטיפול לטווח ארוך!
בברכה גילי אבישי,מדריכה להכנה ללידה,דולה ,מדריכת קבוצות אימהות ותינוקות ורפלקסולוגית מומחית לנשים הרות

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/2/2005  14:18 כן בוודאי שידקור יכול לעזור לגוף להתחזק ולייצר יותר חלב. כדאי להתייעץ עם מיכל שעיו או ד'ר ראובן ברק. (ל"ת) -
12/2/2005  14:44 אשמח לקבל פרטי קשר, תודה (ל"ת) - עינת
12/2/2005  15:44 מיכל שעיו מופיעה באינדקס תחת ערך דולות,למשל (ל"ת) -
12/2/2005  17:54 הטלפון של מיכל שעיו - שירין
12/2/2005  19:08 יש נקודת לחיצה בקצה הזרת - ס
12/2/2005  19:48 עינת שבוע טוב. - מיכל שעיו
13/2/2005  09:06 אני הלכתי בזמנו לרני שטרום - אלה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש