פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/2/2005 23:30 סטלה מאת:
יש לי כמה... כותרת:
אפרופו דיון על נימוסין: ליאל (בת שלוש) אחרי שהכנו סלט ואכלנו: אמא, תודה שהכנת לנו סלט כל כך טעים ותודה גם לי שעזרתי לך :)

פתאום, אחרי הרבה זמן, ביקשה שאקרא לה את ספר הפיפילים לפני השינה. אני, כהרגלי, ניסיתי לדלג על העמוד בו הפילפילון עצוב ובודד וכועס על משפחתו. ליאל לא מוותרת (אבא הקריא לה את הסיפור יום קודם ולא ידע על הצנזורה). אם כבר נכנסנו לעיניין, אני שואלת: " ליאל, גם את לפעמים כועסת כשאני מטפלת בנעה ולא יכולה לשחק איתך?" ליאל :" לא אמא, אני לא כועסת, אני הולכת לשחק עם אבא".

ואחרון חביב: אני:" ליאל, את יודעת שאת ילדה נפלאה, חכמה ויפה?" ליאל: "כן אמא, אבל שכחת שאני גם חתיכה!"

מכסימה, כבר אמרתי? :)

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
16/2/2005  22:30 עינת... :) ... ועל אותו משקל - לירון
16/2/2005  22:33 טוב , גם אני - ל
16/2/2005  22:35 והנה אחד של עמליה - ורד
16/2/2005  22:36 ל, לפו יש קורקינט, לטינקי וינקי יש תיק...(-: (ל"ת) - סיגל ש
16/2/2005  23:00 ומה לומדים מהגן?... - רוני ח
16/2/2005  23:02 זאת אומרת, הילה עזרה לי לשים תמונות באלבום הפורום! (ל"ת) - עינת מ
16/2/2005  23:18 שי בדיוק סיפר לי - אריאלה
16/2/2005  23:20 איז'ה, איז'ה - iriti
16/2/2005  23:31 מעליב - אבל משעשע... - טלי ויש
16/2/2005  23:52 טלי ויש, לא זה ולא זה, גם לנו יש ציצי ננסי - עינת מ
17/2/2005  00:33 אוי כמה צחקתי עכשיו. ורוני, זה מזכיר לי - לירון
17/2/2005  08:17 אוף, הרסתן אותי מצחוק על הבוקר. (ל"ת) - דניאלה
17/2/2005  08:27 :) :) :) :) :) :) (ל"ת) - HILLA
17/2/2005  08:43 אומנם הפיצית כבר גדולה, אבל גם לה הייתה הברקה מאלפת - רוית
17/2/2005  09:20 איזה קטעים... מקסים! :-) (ל"ת) - מירבת
17/2/2005  09:53 אני יושבת במשרד עם חיוך דבילי ועיניים דומעות מרוב צחוק, תודה! (ל"ת) - יונית
17/2/2005  10:27 OT - יונית - שירין
17/2/2005  10:49 לירון וטלי, קצת רחמנות, כל-כך LOL שכמעט ירדו לי המים (ל"ת) - ורד
17/2/2005  11:26 סיפור משעשע - דליה
17/2/2005  13:50 אמא בחצאית - רונה
17/2/2005  14:46 נכנסנו הביתה, ואמרתי לילדים -"תנגבו בבקשה ת'נעליים" , אז הפיצי- מתכופף ו מנגב את הלמעלה של הנעליים. (ל"ת) - נעמימי
17/2/2005  14:52 טוב, אז הנה אחד של ניצן: - נורית של...
17/2/2005  15:39 ועוד סיפור מהווי המשפחה - - נורית של...
17/2/2005  20:17 שירין - יונית
17/2/2005  21:41 סיפור מהאמבטיה - מירי2
17/2/2005  21:42 ועל "הקשת בענן" - וגם לדליה - Tamara
17/2/2005  22:17 נורית, הרגת אותי מצחוק - שחר ב
18/2/2005  00:22 איך למדתי מהו השלב האדיפלי - דובת גריזלי
18/2/2005  08:28 דובה... מעולה!. (ל"ת) - לירון
18/2/2005  15:35 גם משלי - פשפשית
18/2/2005  16:09 שחר :-) (ל"ת) - נורית של...


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש