פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/2/2005 21:22 שרון מאת:
זה לוקח קצת זמן כותרת:
בדקת האם חלק הפלסטיק הלבן נמצא במקום והפצ'ופקצ'יק שלו מוכנס טוב טוב פנימה? האם המשאבה בוואקום מושלם על השד? האם את אחרי לידה? זה לא תמיד מצליח על הפעם הראשונה וגם בכל שאיבה לוקח לפעמים עד 30-60 שניות שהחלב מתחיל לצאת. תנסי לראות אם כאשר את מניקה בצד אחד, את מצליחה לשאוב בצד השניה כי זו הדרך הכי קלה לשחרר חלב. בהצלחה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
24/2/2005  21:22 תתקשרי ליבואן או שתנסי להחליף במקום שקנית. (ל"ת) - אירוס
27/2/2005  08:11 כמה עצות - imassia


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש