פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/3/2005 14:03 מירה מאת:
בלניאדו נפתח השבוע מרכז ללידה טבעית מקסים מקסים מקסים מקסים כותרת:
היינו בסיור הראשון וממש התרשמנו. הם מעודדים ללכת הביתה אם הכל בסדר, זו אפשרות שכדאי גם לך לשקול כי הרי לא באמת נחים בבית חולים...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/3/2005  11:38 ניראה לי חריג - תתקשרי לבית החולים - א.ז
3/3/2005  11:51 כשאני ילדתי בלניאדו - אלין של דור
3/3/2005  16:17 ילדתי לפני שבועיים בלניאדו ויולדת הושארה במסדרון מחוסר מקום, למרות זאת ממליצה על לניאדו, כל הצוות פשוט מדהים, המיילדות, צוות המחלקה, נושא המסדרון לא נעים אך ךא נורא (ל"ת) - יולדת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש