פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
3/3/2005 14:03
מירה
מאת:
בלניאדו נפתח השבוע מרכז ללידה טבעית מקסים מקסים מקסים מקסים
כותרת:
היינו בסיור הראשון וממש התרשמנו. הם מעודדים ללכת הביתה אם הכל בסדר, זו אפשרות שכדאי גם לך לשקול כי הרי לא באמת נחים בבית חולים...
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
3/3/2005 11:38
ניראה לי חריג - תתקשרי לבית החולים
-
א.ז
3/3/2005 11:51
כשאני ילדתי בלניאדו
-
אלין של דור
3/3/2005 16:17
ילדתי לפני שבועיים בלניאדו ויולדת הושארה במסדרון מחוסר מקום, למרות זאת ממליצה על לניאדו, כל הצוות פשוט מדהים, המיילדות, צוות המחלקה, נושא המסדרון לא נעים אך ךא נורא (ל"ת)
-
יולדת
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש