פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
23/3/2005 21:43
אפרתה
מאת:
גם אני בשלב שלך ועוד הרבה יותר מאוחר לא הרגשתי כלום כלום. ממש לא לדאוג, רק לשמוח שאין תופעות לא נעימות (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
22/3/2005 12:42
גם אני בהריון השני לא הרגשתי כלום
-
נורית
22/3/2005 12:43
לא הבנתי את הבעיה
-
גילי
22/3/2005 13:08
אני דווקא מבינה את החשש
-
צביה
23/3/2005 21:04
גם אני
-
יולנדה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש