פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/3/2005 21:43 אפרתה מאת:
גם אני בשלב שלך ועוד הרבה יותר מאוחר לא הרגשתי כלום כלום. ממש לא לדאוג, רק לשמוח שאין תופעות לא נעימות (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/3/2005  12:42 גם אני בהריון השני לא הרגשתי כלום - נורית
22/3/2005  12:43 לא הבנתי את הבעיה - גילי
22/3/2005  13:08 אני דווקא מבינה את החשש - צביה
23/3/2005  21:04 גם אני - יולנדה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש