היתה לנו בעיה דומה תינוקת מאד פעילה וסקרנית אני ממש מבינה אותך. הבנתי שאני (עם דגש על כך שזאת יוזמה שלך ולא שלה) צריכה ליצור לה הפסקה אחת ארוכה באמצע היום. לכן לקחתי אותה לטיול בבוקר והיינו מאד פעילות, נתתי לה להוציא הרבה אנרגיה, בזחילה, במשחק ובחוויות. בדרך חזרה מהטיול בעגלה היא נרדמה...מהעיפות + העגלה. כך לאט לאט נוצרה הפסקה אחת של שעה-שעתיים בצהריים במקום פעמיים חצי שעה... נסי "למשוך" אותה עד הצהריים. בהצלחה
|
תוכן התגובה:
|