פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
17/8/2005 13:18 לילי מאת:
היתה לי בעיה דומה כותרת:
היתה לנו בעיה דומה תינוקת מאד פעילה וסקרנית אני ממש מבינה אותך. הבנתי שאני (עם דגש על כך שזאת יוזמה שלך ולא שלה) צריכה ליצור לה הפסקה אחת ארוכה באמצע היום. לכן לקחתי אותה לטיול בבוקר והיינו מאד פעילות, נתתי לה להוציא הרבה אנרגיה, בזחילה, במשחק ובחוויות. בדרך חזרה מהטיול בעגלה היא נרדמה...מהעיפות + העגלה.
כך לאט לאט נוצרה הפסקה אחת של שעה-שעתיים בצהריים במקום פעמיים חצי שעה... נסי "למשוך" אותה עד הצהריים.
בהצלחה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/8/2005  10:51 אני פתרתי את זה עם נדנדה בסלון - אסנת גלבוע
17/8/2005  11:06 פתרון - הגי
17/8/2005  12:29 שחר היה בדיוק כזה - הלית
17/8/2005  21:16 אני לא מבינה- זה לא נורמלי לא לישון כל היום? - לילוך


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש