פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/8/2005 00:26 אפרתה מאת:
OT סליחה על ההדחפות: האם יש בעייה להפסיק לישון עם חזייה חודשיים לאחר הלידה? כותרת:
עם הילד ה-1 , מפאת הדליפות הבלתי יאמנו, ישנתי חודשים רבים עם חזיה ופדים, והפעם נראה לי שאפשר לוותר. האם יש חסרון? האם גם בשעות היום אפשר לוותר על החזייה?
לא זוכרת (ולא מצאתי במנוע) מה החשיבות - האם למען שמירה על זקיפות החזה? והאם כבעלת חזה קטן אפשר לוותר על העניין?
שאלות רבות ביום חם, אני יודעת,
חלב רב ולילה טוב.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/8/2005  23:32 כן להפסיק - איריס
18/8/2005  01:00 לא ישנתי עם חזיה בכלל... לא קרה כלום (ל"ת) - annat
18/8/2005  02:08 מנסיונן של בעלות החזה הקטן - ריש
18/8/2005  14:17 לנו לא אמרו בטיפת חלב להפסיק עם A+D... (ל"ת) - לורן
18/8/2005  23:43 תודה לעונות. הלילה אחגוג בלי.. (ל"ת) - אפרתה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש