עם הילד ה-1 , מפאת הדליפות הבלתי יאמנו, ישנתי חודשים רבים עם חזיה ופדים, והפעם נראה לי שאפשר לוותר. האם יש חסרון? האם גם בשעות היום אפשר לוותר על החזייה? לא זוכרת (ולא מצאתי במנוע) מה החשיבות - האם למען שמירה על זקיפות החזה? והאם כבעלת חזה קטן אפשר לוותר על העניין? שאלות רבות ביום חם, אני יודעת, חלב רב ולילה טוב.
|
תוכן התגובה:
|