|
18/8/2005 08:30
|
pazit
|
מאת:
|
|
תודה
|
כותרת:
|
נועה והלית - תודה על העידוד. מקווה להיות חזקה ולהגשים את השינוי שאני כל כך מייחלת לו. חברה טובה אמרה לי אתמול שחשוב לזכור שלא רק המטרה חשובה אלא להנות מהמסע לעבר המטרה - וזה מה שאני מתכוונת לעשות לצאת למסע ומי יודע...
טובה- תודה רבה . אני אתקשר:)
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|