פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
22/8/2005 00:09
אנבל-לי
מאת:
יש בקבוקים אחרים
כותרת:
לא יודעת אם זה מה שעשית הוא טוב או לא, אבל יש בקבוקים אחרים ששם הכל עובר. הם יותר זולים מבקבוקים של אוונט, אבל פחות נוח לשטוף אותם (חייבים מברשת בקבוקים). אם הילד מספיק גדול, אולי תאכילי אותו בכפית?
בהצלחה.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
22/8/2005 01:31
גם אני יודעת שאסור "לפצוע " פטמות סיליקון. אבל לאבנט יש מעיין מכסה שח כוס שמתחברת לבקבוק רגיל.(עם 3 חורים גדולים) כמו כוס של גדולים רק בפטנט של חיבור לבקבוק. (ל"ת)
-
אוש
22/8/2005 06:45
אני משתמשת בבקבוקים של אוונט עם פטמות צלב של לייף. מתלבש בדיוק ואפילו יותר זול. (ל"ת)
-
הדס4
22/8/2005 12:05
יש פיטמה מס' 4 שהיא יותר גדולה בה אנחנו משתמשים בגיל 2.5 (ל"ת)
-
iriti
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש