את מתארת מצב קשה של תחושות אבל מציפות, ואפילו משתקות. האם את יכולה לספר קצת על המצב הזה? מתי הוא התחיל? האם זה קשור למשהו שקורה עכשיו? מדוע לא היית מעולם בקבר? האם אין את מי לשאול? בגלל שעבר כל כך הרבה זמן מאז שאביך נפטר, יכול להיות שאובדן חדש, או מצב לחץ, פתח מחדש את האובדן הישן. נראה לי שאיש מקצוע, שיאזין וישמע ממך היכן את נמצאת ומה קורה לך, יוכל לעזור. בהצלחה. נועה ברקת יועצת ביוגרפית
|
תוכן התגובה:
|