אבל ע"פ הדיווחים של זוגי והילד שווה מאוד -
http://www.yiron-tour.co.il/
הרעיון הראשוני היה דווקא היקב המקומי ואח"כ נתפתח להפקה שלמה.
יצאו בבוקר המאוחר הגיעו סביב 11+, ישר לסיור פינתחי, ב12 תצוגת זוחלים, זוגי אמר שהם רגילים למגע אדם באופן קיצוני (כלומר מרגישים סופר נוח להיות מואכלים ומלוטפים) תמורת 28 ש"ח לנשמה בכל גיל ב13 נכנסו ליקב. לצערם לא בצרו היום, וההסבר היה בעיקרו אקדמי על מה מתרחש בתוך המיכלים, בסוף היו טעימות וקיבלו צמד כוסות יין יפות עם כיתוב של יקב הרי הגליל, הסיור הטעימות והכוס תמורת 12 ש"ח לאדם מגיל 6 ומעלה, מי ששותה יין מתחת לגיל מקבל כוס חינם :)
גילנו את האטרקציה אתמול בלילה אחרי ששבענו מהבריכה המקומית וגמדי קיבל גוון שוקולד מרשים, אמנם הילד גדול (שלוש וחצי ונראה הרבה יותר...) אבל יש שפע של פעילויות והמרחק ממש לא נורא. זוגי הגדיר את הפינת חי כמשו במחיר סמלי מאוד וברמה סבירה, קצת יותר מפינה קיבוצית לשימוש עצמי (של הקיבוץ). חברים שהפכו את המקום לאופצית בילוי מיידית אמרו שילדיהם מבסוטים רק לשמע המילה "אגם".
|
תוכן התגובה:
|