פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
31/8/2005 00:43 ד"ר עמוס בר מאת:
התקן כותרת:
אם את חשה בחוט זה נורמלי וכך צריך להיות ובעלך ממש לא יפגע מזה
אם את מרגישה משהו אחר תדווחי לי מה את מרגישה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/8/2005  23:11 אני לא חושבת שזה אמור להיות ככה. זה לפחות מה שהבנתי מהרופא - רוית - דולה
31/8/2005  10:43 ד"ר בר - התקנית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש