פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/8/2006 20:14 אמא ל 2+1 מאת:
קטונתי, אך בנוסף לעצה המלומדת שקיבלת- כותרת:
לפעמים זה גרעפץ שצריך לשחרר (וזה יכול לקחת כמה דקות לשחררו!)...
אצלי היו 2 התשובות נכונות.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/8/2006  16:27 היו פה הרבה דיונים בנושא חפשי במנוע חיפוש. ובקצרה ממליצה מאוד מאוד על יועצת הנקה שתעזור לך לעבור את התקופה הזו. בהצלחה (ל"ת) - maia
14/8/2006  18:28 שלחתי לך מייל (ל"ת) - אסנת גלבוע
14/8/2006  18:51 התאור מתאים מאד למצב של ריבוי חלב - ד"ר ליבוביץ
14/8/2006  19:41 לד"ר ליבוביץ' - איימי
14/8/2006  20:10 תודה איימי. (ל"ת) - ד"ר ליבוביץ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש