פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/8/2006 14:13 רונה מאת:
עדן וקרן (עדכון על לילך למי שמתעניינת) כותרת:
קודם כל עדן- עדכנתי שירדן מאז הדיון האחרון על גמילה מטיטול לילה(תחפשי לפי רונלדינה)- כבר כמה ימים קם יבש. זהו גמרנו עם הטיטולים.

עננת- קניתי קעקועים ואני מתכננת לצ'פר אותו בקעקועים אטקטיבים במיוחד על כל לילה בלי מוצץ.

קרן - סליחה לא ראיתי וגם תגידי...זו את עם ההודעה על הסקירה?? ליבי איתך יקרה. מה קורה?

בקשר ללילך:היא רואה 6:6 והיא בהכרה מלאה ומתחיל לחזור לה הזכרון. היא תהיה מאושפזת להשגחה עד הלידה (בקיסרי) שזה אומר עוד 8 שבועות. סה"כ היא בסדר מתאוששת מזהה את כולם ואפילו אמרה שהיא מתה לסיגריה:-) כמובן שאנחנו לא מרשים לה.
רונה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
24/8/2006  12:51 רונה, אין לי רעיונות, אני רק רוצה לחזק אותך - מיכל של נועה
24/8/2006  12:53 הייתי מבקשת חוו"ד נוספת על ההשפעות המזיקות - תיתי אולי? - דפלול
24/8/2006  12:55 גם אני אעקוב - יובלי בת 4 וקצת ועדיין עם מוצץ (וגם שי-קי עם מוצץ) (ל"ת) - חני המדווחת
24/8/2006  12:57 מוסיפה קוריוז (חצי פינת שוויץ) - דפלול
24/8/2006  13:46 רונה, גם אותי המוצץ והחיתול מוציאים מדעתי אבל.. - קרן
24/8/2006  13:51 רונה, אין לי תובנות כי יואבי מעולם לא לקח מוצץ אבל שאלה מכיוון אחר - שין
24/8/2006  13:55 על אף סלידתי מהמוצץ, גם הבא בתור יקבל (אם הוא/היא ירצה), כי זה פשוט הצלה! (ל"ת) - מיכל של נועה
24/8/2006  13:56 ממרומי ניסיוני כאמא לשתי ילדות (אורנה דן, גחכי בכיף!) - דפלול
24/8/2006  13:59 רונה - גם אצלנו, זה אותו סיפור אבל - עדן של יובל
24/8/2006  14:04 יקירתי - annat
24/8/2006  14:07 אז ככה, - רונה
24/8/2006  14:14 רונה, אילו חדשות משמחות על לילך! (ל"ת) - annat
24/8/2006  14:17 סליחה, ממש מרגישה שאני משתלטת על הדיון, אבל - דפלול
24/8/2006  14:22 רונה, צמרמורות מרוב התרגשות - הוטיקה
24/8/2006  15:01 כמה עצות פרקטיות - שחר
24/8/2006  15:14 איזה יופי!!! - קרן
24/8/2006  15:28 ו-OT הוטיקה (בטוחה שלרונה לא יהיה אכפת) - מה שלומך יקירתי? (ל"ת) - annat
24/8/2006  16:33 הי רונה, - יעל.ש
24/8/2006  16:51 אצלינו זה הלך כך: - נורית
24/8/2006  17:04 הוטיטי באמת מה שלומך? נסעתי כשהיית במנוחה בכפייה.... - רונה
24/8/2006  17:06 לשחר - את נעמה והמוצץ כתב שלמה אבס - עדן של יובל
24/8/2006  17:49 רונה, מקווה שזה בסדר להתעלק על הדיון שלך לצורך עדכונון - הוטיקה
24/8/2006  19:53 עונה מתוך הנחה שהחלטת לגמול- - ואינך מתייעצת האם לגמול אלא איך לגמול: - דרורית אמיתי-דרור
24/8/2006  21:33 רעיון שאצלנו עבד מצויין.... - רעות
24/8/2006  21:41 אצלנו יש את גמד המוצצים - דפנה
25/8/2006  01:14 אצלנו בגן הגננת עזרה מאד - מיכלצ'
25/8/2006  09:56 תודה לכן על הסיפורים והטיפים, תודה גם לך דרורית על התייחסותך. אעדכן בקרוב. שבת שלום (ל"ת) - רונה
25/8/2006  23:51 עדכון ראשון:-) - רונה
26/8/2006  09:57 רונה הפנתה אותי לדיון הזה - תיתי רופאת שיניים
26/8/2006  10:24 אני ממש לא מסכימה איתך תיתי - עוד רופאת שיניים
26/8/2006  14:39 עוד רופאת שיניים- את ממש צודקת! - תיתי רופאת שיניים
26/8/2006  21:32 אם ככה, תשובתך הראשונה לא היתה מדוייקת - עוד רופאת שיניים
26/8/2006  21:55 עדכונון - רונה
26/8/2006  22:28 יופי שכולנו מסכימות - תיתי רופאת שיניים


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש