|
24/8/2006 14:13
|
רונה
|
מאת:
|
|
עדן וקרן (עדכון על לילך למי שמתעניינת)
|
כותרת:
|
קודם כל עדן- עדכנתי שירדן מאז הדיון האחרון על גמילה מטיטול לילה(תחפשי לפי רונלדינה)- כבר כמה ימים קם יבש. זהו גמרנו עם הטיטולים.
עננת- קניתי קעקועים ואני מתכננת לצ'פר אותו בקעקועים אטקטיבים במיוחד על כל לילה בלי מוצץ.
קרן - סליחה לא ראיתי וגם תגידי...זו את עם ההודעה על הסקירה?? ליבי איתך יקרה. מה קורה?
בקשר ללילך:היא רואה 6:6 והיא בהכרה מלאה ומתחיל לחזור לה הזכרון. היא תהיה מאושפזת להשגחה עד הלידה (בקיסרי) שזה אומר עוד 8 שבועות. סה"כ היא בסדר מתאוששת מזהה את כולם ואפילו אמרה שהיא מתה לסיגריה:-) כמובן שאנחנו לא מרשים לה. רונה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|