פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/8/2006 10:43 מיקי מאת:
בא לי קולה כותרת:
אני מוכן להשאיר מסמר שנה בתוך קולה ונתערב שלא יקרה לו כלום
מה זה המאמר הטיפשי והלא מבוסס הזב
חמודים כל חברה שולחת את הרכבים לטיפולים במוסכי שרות
נראה לך ששם מנקים בקולה???????????!!!!!!!!!!!!!!!!
בסדר אני מבין שקולה לא בריא אבל להמציא שטויות


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/8/2006  17:06 מה שאני רוצה עכשיו זה בקבוק מים, כוס אחת לא תספיק לי. מעניין מאוד! (ל"ת) - דיתי
28/8/2006  17:15 דרך-אגב, ידוע שילדים מאוד אוהבים קולה. אצלנו בירה שחורה מהווה תחליף מצויין מבחינתנו ואטרקטיבי מבחינתם... (ל"ת) - טלטול
28/8/2006  21:13 מקריאה מאוד מרפרפת רוצה להזכיר לכולם - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש