גם אצלינו זה קורה, אף פעם לא חשבתי שזה משהו לא טבעי, אמנם הוא לא התלונן שזה מפריע לו אבל אני לא בטוחה שאצלך באות התלונות דווקא בגלל זה, אולי משהו אחר מציק לו ואולי התגובה שלך לנושא מלחיצה אותו. זה הדבר הכי טבעי בעולם, זה קורה לו בערך מהגיל שאת מתארת אם לא קודם (אולי פחות שמתי לב לפני שנגמל מחיתול) והיום הוא בן 3.5 ולא נראה לי שזה יגמר...
|
תוכן התגובה:
|