פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/9/2006 08:15 שין מאת:
בכלל לא נראה לי מוזר כותרת:
גם אצלינו זה קורה, אף פעם לא חשבתי שזה משהו לא טבעי, אמנם הוא לא התלונן שזה מפריע לו אבל אני לא בטוחה שאצלך באות התלונות דווקא בגלל זה, אולי משהו אחר מציק לו ואולי התגובה שלך לנושא מלחיצה אותו.
זה הדבר הכי טבעי בעולם, זה קורה לו בערך מהגיל שאת מתארת אם לא קודם (אולי פחות שמתי לב לפני שנגמל מחיתול) והיום הוא בן 3.5 ולא נראה לי שזה יגמר...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/9/2006  08:52 זה לא משהו לא טבעי מבחינתי- פשוט לא חשבתי שזה מתחיל בגיל כזה צעיר! ואני לא יודעת מה לעשות עם זה שזה מציק לו! (ל"ת) (ל"ת) - המופתעת
18/9/2006  10:17 נדמה לי שזה קורה כבר ברחם - אמא לבנים
18/9/2006  12:00 זקפת בוקר - נתנת
18/9/2006  12:37 בהחלט קיים, אבל לא נראה לי שזה אמור להציק לו. אולי משהו אחר הציק? (ל"ת) - אורנה דן
18/9/2006  16:14 ומה עושים כשהוא מתלונן במושב בטיחות באוטו שהפין גדול וזה כואב? (ל"ת) - מצטרפת לדיון
18/9/2006  18:39 למצטרפת לדיון-אולי תאריכי את חגורת הכיסא או תחליפי לבוסטר (בהתאם לגיל כמובן) (ל"ת) - ורד של איתי
19/9/2006  16:18 תודה על ההרגעות. אשמח לטיפ מה בכל זאת להגיד (מההכרות שלי עימו זה ברור לי שזה מה שמציק לו- קשה לו קצת עם שינויים....) ל"ת (ל"ת) - פחות מופתעת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש