|
12/10/2006 12:46
|
דיתי
|
מאת:
|
|
נטע שין, מאוד נחמד לשמוע, ובקשר לכתבה
|
כותרת:
|
זה נכון מאוד, וחייבת לציין כי גם תינוקות / אחים קטנים שעדיין לא במסגרת חשופים גם הם למחלות כאשר יש אחים גדולים שנמצאים בגן.
במקרה שלי האח הגדול הדביק את התינוק בהיותו בן חודש! בברונכיטיס, כאשר האח הגדול נעשה חולה כאשר הוא בגן. לכן מבחינתי ילד שאינו במסגרת ויש לו אח גדול במסגרת זה אותו דבר.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|