פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/10/2006 12:46 דיתי מאת:
נטע שין, מאוד נחמד לשמוע, ובקשר לכתבה כותרת:
זה נכון מאוד, וחייבת לציין כי גם תינוקות / אחים קטנים שעדיין לא במסגרת חשופים גם הם למחלות כאשר יש אחים גדולים שנמצאים בגן.

במקרה שלי האח הגדול הדביק את התינוק בהיותו בן חודש! בברונכיטיס, כאשר האח הגדול נעשה חולה כאשר הוא בגן. לכן מבחינתי ילד שאינו במסגרת ויש לו אח גדול במסגרת זה אותו דבר.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/10/2006  12:41 ###כתבה חשובה: ילדים שהולכים למעון בגיל צעיר מאד - חשופים פי כמה וכמה מילדים שנשארים בבית למחלות בדרכי הנשימה בעתיד - חני המדווחת
12/10/2006  12:54 תודה נטע! נעים שרוח טובה נושבת (ל"ת) - נתי
13/10/2006  10:05 חני, זה בדיוק מה שתמיד אמרתי כאן, והיו כאלה שצחקו עלי והדווכחו איתי ש"החברה יותר חשובה!" ! בחיי, מדובר בתינוקות בני פחות משנה, על איזו חברה הן דיברו.... (ל"ת) - אירנה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש