|
12/10/2006 23:42
|
maia
|
מאת:
|
|
מוכר. היתה, קבלתי אנטיביוטיקה וכל הילדות בסדר:-)
|
כותרת:
|
מכירה מישהי שלא רצתה אנטיביוטיקה (ילדה בעין כרם בירושלים) והילדה חטפה דלקת קרום המוח, לא חושבת שזה קורה תמיד, אבל זה קרה לה (אגב גם הילדה שלה כיום ממש בריאה ובסדר), פשוט צריך לשקול את הדברים עם הרופא/ה המטפלים (יש כאלה שממש מתנגדים לאנטיביוטיקה, אני גם לא אוהבת אבל כאן קיבלתי) בהצלחה ושוב זאת תופעה מוכרת ובגלל זה בודקים. שיהיה בשעה טובה :-)
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
עד כה נענו 0 תגובות
|