|
19/11/2006 12:12
|
נטוש
|
מאת:
|
|
תודה לכולן דבריכן עזרו לי להבין שהבעיה היא גם אצלי
|
כותרת:
|
כלומר, אני נותנת לגדולה המון תשומת לב, אבל כשאני עסוקה בתינוק אני מרגישה שהיא מטרד. אוריה מתנמנם המון בהנקה ואני צריכה להיות כל הזמן בפוקוס ולנער אותו שימשיך לאכול (אחרת כל הנקה תהיה 5 שעות) הוא לא סובלך שמלבישים או מחתלים אותו אז אני מנסה לעשות את זה בזריזות ומשתגעת כשאני צריכה גם להתעסק איתה תוך כדי. אני נותנת לה המון תשומת לב כשהוא ישן אבל לא מסוגלת להתייחס אליה כשאני איתו. אם בעלי בבית הוא לוקח אותה אבל אומר לי כל הזמן שאני צריכה ללמוד להסתדר עם שניהם. אמרתי לו שאני צריכה קצת זמן להתאפס אבל היא כנראה מרגישה וסובלת. חוצמיזה, עד עכשיו הייתה במעון עד 1:30 ביקשתי שעכשיו היא תהיה למשך חודש עד 4. הם אומרים שהיא מתנהגת נהדר אבל אולי השינוי גם מפריע לה? מצד שני זה ההצלה שלי כי ככה בעלי מחזיר אותה ואני לא צריכה לצאת עם אוריה מהבית ולא צריכה להתמודד עם שניהם לבד. העצות שלכן לגבי איך להתנהג איתה מאוד מחכימות, אבל איך אני עובדת על עצמי?
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|