פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/11/2006 12:12 נטוש מאת:
תודה לכולן דבריכן עזרו לי להבין שהבעיה היא גם אצלי כותרת:
כלומר, אני נותנת לגדולה המון תשומת לב, אבל כשאני עסוקה בתינוק אני מרגישה שהיא מטרד. אוריה מתנמנם המון בהנקה ואני צריכה להיות כל הזמן בפוקוס ולנער אותו שימשיך לאכול (אחרת כל הנקה תהיה 5 שעות) הוא לא סובלך שמלבישים או מחתלים אותו אז אני מנסה לעשות את זה בזריזות ומשתגעת כשאני צריכה גם להתעסק איתה תוך כדי. אני נותנת לה המון תשומת לב כשהוא ישן אבל לא מסוגלת להתייחס אליה כשאני איתו. אם בעלי בבית הוא לוקח אותה אבל אומר לי כל הזמן שאני צריכה ללמוד להסתדר עם שניהם. אמרתי לו שאני צריכה קצת זמן להתאפס אבל היא כנראה מרגישה וסובלת.
חוצמיזה, עד עכשיו הייתה במעון עד 1:30 ביקשתי שעכשיו היא תהיה למשך חודש עד 4. הם אומרים שהיא מתנהגת נהדר אבל אולי השינוי גם מפריע לה? מצד שני זה ההצלה שלי כי ככה בעלי מחזיר אותה ואני לא צריכה לצאת עם אוריה מהבית ולא צריכה להתמודד עם שניהם לבד.
העצות שלכן לגבי איך להתנהג איתה מאוד מחכימות, אבל איך אני עובדת על עצמי?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/11/2006  20:24 מה לעשות? - נולי
19/11/2006  06:32 מוסיפה על מה שנולי אמרה - גלה
19/11/2006  08:11 נטוש, לא הייתי נוקטת בצעד הזה. בטח לא בתקופה הרגישה הזאת. - אורנה דן
19/11/2006  09:02 מזכיר לי נשכחות.... - דפלול
19/11/2006  11:08 אין לי חוכמה להוסיף, אני לפני ולא אחרי, אבל השם שבחרתם בסוף הוא מקסים! (ל"ת) - מיכל של נועה
19/11/2006  11:39 עוד כמה טיפים קטנים - סוי
19/11/2006  12:13 ומיכל, תודה! (ל"ת) - נטוש
19/11/2006  12:27 נטוש, קודם כל תזכירי לעצמך שאת ממש אבל ממש בהתחלה! - אורנה דן
19/11/2006  12:46 אוי, נטוש! הבעל שלך כנראה קצת שכח.... - דפלול
19/11/2006  12:53 מוסיפה לקודמותיי - שרונה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש