אכן תצטרכי להשקיע בשיווק של השירות הזה, אבל הוא נהדר. לי יש כמה חברות שפנו לסטייליסטית . הסטיליסטיות ששמעתי עליהן לא למדו בקורס, אלא התלמדו אצל סטייליסט ותיק יותר. היתרון בנסיון הזה הוא בהכרת הרבה חנויות , וגם לעומק סוגי אופנה שונים וקשרים בענף.(לשם הדוגמא, סטייליסט יכול להשאיל מחנויות בגדים כדי להלביש לקוח בבית ) עוד רעיון לשירות :להלביש נשים אחרי לידה(שלא נוח להן לצאת מהבית וגם הגוף שונה מהרגיל), להלביש אנשים שמרגישים לא נוח בחנות בגדים.אולי שיתוף פעולה עם רשת אופנה.
תחשבי על בניית תוכנית עסקית, יש גופים שעוזרים בנושא של הקמת עסק ובדיקת כדאיות , למשל מט"י.
|
תוכן התגובה:
|