18/8/2009 01:30
|
מיכל
|
מאת:
|
לקוחה מאוד מאוכזבת מסטודיו C
|
כותרת:
|
אני עברתי גם סרט רע עם החברה בסטודיו C, צריך פשוט לפרסם את מה שהם עושים ללקוחות שלהם ושנשים תחשובנה 10 פעמים לפני שהן נרשמות לסטודיו הזה. לפני הרישום הכל נראה מצויין הפקידה מציגה הסכם שעל פניו נראה הוגן ומשתלם: לשאלתך איך אפשר להיתחייב לטווח כל כך ארוך, היא עונה שאין בעיה להקפיא את המנוי או למכור את המנוי במידה ותחליטי מסיבה בריאותית או אישית לנתק את הקשר עימם, כמו כן את יכולה להמיר את שעות החיטוב לשעות דיאטנית, היא לא טורחת לציין שאת עומדת לשלם קנס על סך 300 ש"ח בעבור ניתוק הקשר עימם אגב לקנס הזה הם קוראים בשם מכובס "דמי טיפול" לא משנה שכשאני נרשמתי שילמתי דמי טיפול 200 ש"ח וכמו כן הלקוחה לה מכרתי את המנוי שילמה גם היא 200 ש"ח בנוסף נידרש להם עוד 300 ש"ח דמי טיפול, פרט נוסף אותו הם לא טורחים לציין הוא שזמן ההקפאה, הוא זמן שאותו לא תוכלי למכור ויותר מיכך לא תוכלי להמיר לשעות של דיאטנית אלא אך ורק לחיטוב ועיצוב כך שאם נבצר ממך להיתעמל הכסף הזה אבוד מבחינתך ואין עם מי לדבר תאמינו לי ניסיתי הכל.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|