ובמיוחד כשכבר יש ילד עם הפרעת קשב. אבל זה לא מחויב המציאות שזו הבעיה, ובמקרה זה חשוב לדעת שזו לא הבעיה ולבדוק איפה היא כן - רגשית, או אחרת. וגם אם זה כן לא אומר בהכרח ריטלון. זה שעד עכשיו הלך לא מעולה בלימודים לא אומר כלום לשום כיוון. "זכרון מעולה" "יכולת למידה" וכו' - אלו תכונות. ריכוז ויכולת התמדה זה משהו אחר. יתכן שיש לו יכולות גבוהות עם בעיות קשב (שילוב מאד שכיח), ועד עכשיו היכולות הגבוהות הספיקו, אבל עכשיו כשצריך להתאמץ כבר לא. וייתכן שיש משהו רגשי-חברתי שיושב עליו. שיהיה בהצלחה
|
תוכן התגובה:
|