פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/1/2003 18:44 עידית-ת מאת:
הבריכה של האגיס נחמדה עד גיל שנה ויותר אבל כותרת:
בעיקר בתור מקום לאכסון צעצועים. היא לא מחליפה לול מבחינת הבטחון (כשהם זוחלים הם בשנייה בחוץ), והכי נהנים ממנה האורחים הקטנטנים שלא מכירים אותה. אבל אני לא מתחרטת, רובי מבלה בה יותר זמן מבלול ופחות זמן מאשר על השטיח. בריכת פעלולים כמו של האגיס עולה בטויזראס 300 ש"ח בערך, אפשר במקומה לקנות בריכה מתנפחת שקל לרחוץ ברבע מחיר.ובקשר לצעצועים אחרים - אצלנו הכי כיף היה מוביילים, או אפילו סתם צעצועים שתלויים על התקרה וגם אוניברסיטה מפלסטיק שאפשר להזיז את הצעצועים עליה וחוץ מזה תעשי סקר חברות - תקחי אותו לבתים של תינוקות אחרים ותראי מה מעניין אותו.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
16/1/2003  15:32 ועוד משהו- אשמח לשמוע על צעצועים אחרים המתאימים לתינוק בן 4 שבועות "ספר עגלה" "בייבי מוצרט" מה צריך? התינוק שלי כבר ער הרבה שעות ונראה לי שחסר לו משהו ... (ל"ת) - שירה
16/1/2003  15:48 הבריכה של האגיס טובה מאד - איילה
16/1/2003  15:53 שירה - לגבי החצי שנה ומתחם פעילות - לילוש
16/1/2003  15:58 לא יודעת לגבי שילב (יקר שם) אבל בגיל 4 שבועות לא חסר לתינוק כלום רק אותך ואת העולם שמלא בגירויים (ל"ת) - דין דין
16/1/2003  16:13 שירה, הבת שלי בת חצי שנה - שירה
16/1/2003  16:14 ההודעה למעלה זו אני... (ל"ת) - לירון
16/1/2003  16:21 לירון את תמימה הצעצועים היפים זה להורים - Adi
16/1/2003  16:30 זה בסדר עדי, - לירון
16/1/2003  16:35 לירון - Adi
16/1/2003  16:59 ממליצה על הבריכה של האגיס, לדעתי גם לגיל מבוגר מ5 חדשים (ל"ת) - Hilla
17/1/2003  09:30 תרשו לי לפתור את הדילמה - נגמרו להאגיס הבריכות!!!!!!!! - אמא של ליאור


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש