|
20/1/2003 22:20
|
אמא 11
|
מאת:
|
|
1. משכיבים על הגב ולא על הבטן, 2. רוחצים במים בלי סבון, 3. בפנים
|
כותרת:
|
3. מצלמים למרות החצ'קונים... אני מכירה את הבעיה הזו שחוזרת אצל כולם. לפעמים אני לא מצלמת בגלל שהם מחוצ'קנים ואחר כך הופס הם גדולים, אז... לא לדחות צילומים. דומני שפעמים רבות זה מהפליטות שלהם, אז לרחוץ פנים לעתים קרובות.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|