פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/1/2003 00:52 איריס אשוח מאת:
שרה כותרת:
הדלקת קרתה כיון ששאבו לי שתן. לא שמו לי קטטר פשוט לא הרגשתי צורך להשתין בגלל האפידורל אז שאבו לי פעמיים. כבר אין לי חום ותודה על ההמלצות

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
21/1/2003  00:47 למה קרתה הדלקת? האם שמו לך קטטר? - שרה
21/1/2003  01:10 שיהיה לך לבריאות... היה לך אפידורל? (ל"ת) - שרה
21/1/2003  01:11 אופס שכחתי! מיץ אוכמניות... (ל"ת) - שרה
21/1/2003  01:49 הי איריס מה שלומך? - נועה
21/1/2003  01:56 איריס אם כבר אני פה - נועה
21/1/2003  09:26 איריס חמודה אני שולחת לך אנרגיות של בריאות וחלב - זהר
21/1/2003  10:09 ממש לא הבנתי במה חטא הרופא. וכל הדיוט דווקא יודע שאנטיביוטיקה נותנים גם ל-4 עד 5 ימים. בכל מקרה החלמה מהירה (ל"ת) - כלבובה
21/1/2003  10:18 לאיריס,כמה ענינים - גילי אבישי
21/1/2003  11:32 איריס מצטרפת לכלבובה וגילי ומאחלת לך רק בריאות מכאן והלאה ושפע חלב (ל"ת) - Adi
21/1/2003  11:45 ובאמת יש לך בעל נהדר, עכשיו את צרכה לטפל בעצמך ולהתחזק (ל"ת) - Adi
21/1/2003  12:21 מצטרפת לכל המברכות ושולחת חיבוק גדול לסמי שלך שנשמע אבא ובעל לענין !!!! (ל"ת) - שרי
21/1/2003  22:14 נועה וזהר - איריס אשוח


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש