פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/1/2003 09:05 תמי מאת:
שמחה בשמחתך וממשיכה בהערכתי הרבה כלפי הבנות כותרת:
ענבל, אפרת- כל הכבוד. ממש כל הכבוד.
טוב שיש לנו אתכן!
תמי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2003  20:11 ותודה ענקית גם לך שבלעדיי הכוח שלך זה לא היה קורה. גם עלייך נכתב הקטע שמופיע יותר למטה בדף הזה תחת הכותרת 'אמא'. (ל"ת) - שרי 2
20/1/2003  21:42 לטלי ר.... המתכון בקישור הבא... - כרמית
21/1/2003  00:58 מיכל, מצטערת לשמוע על הקשיים ושמחה שהכל הסתדר לבסוף. כל הכבוד על ההתמדה והרצון העז. אולי באמת עוד אחת, שיילך חלק הפעם :-) ? אושר!!! (ל"ת) - ענבל ל
21/1/2003  18:34 ותודה לכן על הפירגון! (ל"ת) - ענבל ל
22/1/2003  19:10 תודה לך כרמית יקירתי.מאיזה גיל מומלץ? (ל"ת) - טלי ר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש