הכי חשוב זה לא לתת כמה דברים חדשים באותו יום. הסיבה היא שאם יש איזה אלרגיה לא תדעי מה גרם לכך. אנחנו התחלנו בתפוח אדמה טחון כמו פירה ל3 ימים אח"כ הוספנו כל פעם ירק נוסף ל3 ימים. ככה לאט לאט יש לך כמה ירקות שאת יודעת שהוא בסדר איתם. אח"כ את עושה מרק כל פעם עם ירקות שונים לגיוון. למרות שאת לא חייבת. מה שאני יודעת מנסיוני זה שאסור לבשל ביחד גזר דלעת ובטטה. זה יוצא יותר מדי קרוטין. אני נתתי לאדם ואחרי כמה זמן הוא נהיה כתום צהוב - אף לחים ידיים. לקח לנו חודשיים נראה לי עד שזה ירד. ובקשר לבשר התחלנו מגיל 7 חודשים - חזה עוף מבושל טחון בבלנדר. נטרף בפראיות בזמנו. עכשיו אנחנו יותר בררנים.
|
תוכן התגובה:
|