פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
23/1/2003 12:18
אסנת ש.
מאת:
ששמור = ששומר.... (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
22/1/2003 18:11
סליחה על הקרציות אבל אני זקוקה להמלצה על ספר ידידותי לסביבה על ילדים התפתחות מזון תנועה ..הכל.....תודה מראש:-))9999 (ל"ת)
-
מעיין של ליב
22/1/2003 18:59
פניני לשון
-
אמא 11
22/1/2003 19:04
יש את הספר של פנלופה ליץ
-
אלה
22/1/2003 19:26
הבעיה עם הספר של פנלופה שהוא כ"כ לא ידידותי(ומשהו על גזים)
-
לירון
22/1/2003 20:54
לא יפה
-
מיצי
22/1/2003 21:05
מיצי היקרה. קודם כל אני הגבתי, אבל גם מנוע החיפוש מ ל א
-
לירון
22/1/2003 21:19
ספר וגזים
-
דיאנה
22/1/2003 21:56
אימוש את יכולה כבר לפתוח משרד פרסום עם כל הקופירייטרים שלך... LOL. (ל"ת)
-
זהר
22/1/2003 23:07
אוי אמוש - החברה שלך אדירים אחד אחד....
-
שרי
23/1/2003 01:51
שרי, הכל אני רואה (בסקפטיות בעיקר) אבל את הזריקות במצח ממש לא
-
אמא 11
23/1/2003 06:05
OT - תודה לדיאנה על שם הספר (רק עכשיו ראיתי). (ל"ת)
-
שרון-ש
23/1/2003 11:08
גזים
-
גילי אבישי
23/1/2003 11:59
נדחפת עם פנינה של חברה, (וגם המלצה לא פופולרית על ספר, פלוס דוגמית חינם)
-
ורד
23/1/2003 12:16
ורד LOL לבת של חברה שלך...ואצלנו שני בן השלוש וחצי
-
אסנת ש.
23/1/2003 13:08
אויש אוסי איזה מתוק הוא !!! LOL רציני. (ל"ת)
-
זהר
23/1/2003 13:59
והבת שלי (שנתיים וחצי) גם היא שומרת בקנאות על אפה...
-
נירה
23/1/2003 14:11
אוף, מתי כבר עמליה תתחיל לדבר?
-
ורד
23/1/2003 14:19
על דוברי רוסית ודובונים...
-
זהר
23/1/2003 14:43
לורד
-
מעיין של ליב
23/1/2003 16:34
אויש, כמה צחקתי... ואפרופו פנינים- ראיתם אתמול גידי גוב?
-
לירון
23/1/2003 21:16
LOL!!! -סוף אני יודעת איך להעביר את הצחוק באותיות
-
ליאתיתי
23/1/2003 21:53
אצלנו הסטיה הזו שמורה לאבא......
-
שרי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש