פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/1/2003 12:18 אסנת ש. מאת:
ששמור = ששומר.... (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/1/2003  18:11 סליחה על הקרציות אבל אני זקוקה להמלצה על ספר ידידותי לסביבה על ילדים התפתחות מזון תנועה ..הכל.....תודה מראש:-))9999 (ל"ת) - מעיין של ליב
22/1/2003  18:59 פניני לשון - אמא 11
22/1/2003  19:04 יש את הספר של פנלופה ליץ - אלה
22/1/2003  19:26 הבעיה עם הספר של פנלופה שהוא כ"כ לא ידידותי(ומשהו על גזים) - לירון
22/1/2003  20:54 לא יפה - מיצי
22/1/2003  21:05 מיצי היקרה. קודם כל אני הגבתי, אבל גם מנוע החיפוש מ ל א - לירון
22/1/2003  21:19 ספר וגזים - דיאנה
22/1/2003  21:56 אימוש את יכולה כבר לפתוח משרד פרסום עם כל הקופירייטרים שלך... LOL. (ל"ת) - זהר
22/1/2003  23:07 אוי אמוש - החברה שלך אדירים אחד אחד.... - שרי
23/1/2003  01:51 שרי, הכל אני רואה (בסקפטיות בעיקר) אבל את הזריקות במצח ממש לא - אמא 11
23/1/2003  06:05 OT - תודה לדיאנה על שם הספר (רק עכשיו ראיתי). (ל"ת) - שרון-ש
23/1/2003  11:08 גזים - גילי אבישי
23/1/2003  11:59 נדחפת עם פנינה של חברה, (וגם המלצה לא פופולרית על ספר, פלוס דוגמית חינם) - ורד
23/1/2003  12:16 ורד LOL לבת של חברה שלך...ואצלנו שני בן השלוש וחצי - אסנת ש.
23/1/2003  13:08 אויש אוסי איזה מתוק הוא !!! LOL רציני. (ל"ת) - זהר
23/1/2003  13:59 והבת שלי (שנתיים וחצי) גם היא שומרת בקנאות על אפה... - נירה
23/1/2003  14:11 אוף, מתי כבר עמליה תתחיל לדבר? - ורד
23/1/2003  14:19 על דוברי רוסית ודובונים... - זהר
23/1/2003  14:43 לורד - מעיין של ליב
23/1/2003  16:34 אויש, כמה צחקתי... ואפרופו פנינים- ראיתם אתמול גידי גוב? - לירון
23/1/2003  21:16 LOL!!! -סוף אני יודעת איך להעביר את הצחוק באותיות - ליאתיתי
23/1/2003  21:53 אצלנו הסטיה הזו שמורה לאבא...... - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש