|
23/1/2003 22:31
|
מרב ב
|
מאת:
|
|
ועוד הארה קטנה לגבי הגליקול (עם שאלה בפנים)
|
כותרת:
|
שהיתה דווקא לאחותי שילדה לפני חודשיים - אמרתי לה שצריך לתת כל רבע שעה עד שמרגיע והיא אמרה שלדעתה זה מעכב קצת את תחושת הרעב, והתינוק בגלל זה אוכל פחות חלב. מה דעתכן?
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|