פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/1/2003 22:31 מרב ב מאת:
ועוד הארה קטנה לגבי הגליקול (עם שאלה בפנים) כותרת:
שהיתה דווקא לאחותי שילדה לפני חודשיים - אמרתי לה שצריך לתת כל רבע שעה עד שמרגיע והיא אמרה שלדעתה זה מעכב קצת את תחושת הרעב, והתינוק בגלל זה אוכל פחות חלב. מה דעתכן?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/1/2003  05:22 מירב, - שרון-ש
23/1/2003  10:49 מירב, גם אנחנו שם... - תמי
23/1/2003  13:58 עוד תשובה קצת עגומה - כואב מאוד!!! - עדה
23/1/2003  15:18 חידוד שאלותי - מה שמענין אותי זה מתי זה בדיוק כואב - - מרב ב
23/1/2003  15:58 אנחנו נותנים נורופן אמנם לשיניים ראשונות - גלית.ג
23/1/2003  16:28 מרב, ואם אחרי פע ם אחת הגליגם יעזור- לא שווה לנסות - לירון
23/1/2003  20:50 ואנחנו בשלב הניבים - ססססייייוווווטטטט!!! (ל"ת) - שן
23/1/2003  21:46 לירונצ'וק,אל נא תשלי את עצמך! - גילי אבישי
23/1/2003  21:53 גם אצלנו מספיקה מנה אחת של גליגם לפני השינה בד"כ. גילי- - תמי
23/1/2003  22:28 תודה לכולן. האמת היא שלמזלנו - מרב ב
24/1/2003  00:55 השיניים זה עסק מאד אישי ושונה מתינוק אחד למשנהו - ענבל ל
24/1/2003  07:36 הערה לגבי משככי כאבים ותינוקות - עדה
24/1/2003  08:14 בחנויות טבע מוכרים תרופה הומיאופאתית להקל על כאבי בקיעת שינים. (ל"ת) - שרה
24/1/2003  10:35 שרה, כן - מרב ב
24/1/2003  17:25 אך, איזה מזל שראיתי את הדיון הזה. ליעלי יש גבעה קטנה - אסתית
24/1/2003  23:37 עדכון קטן לכל המתענינות... - מרב ב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש