ראשית, ההרצאה ניתנת על ידי ואינה מוקלטת, על אף שאין לי התנגדות שאנשים יביאו קלטות ויקליטו. תינוקות "בידיים", מוזמנים בהחלט להרצאות. סדרת הרצאות דומה ניתנת אחת לחודש ב"בית הגדול" בביתן אהרון. ניתן להתקשר אלי 682165-053 לקבל פרטים. הרצאה על יחסי אחים תהיה בחודש פברואר ב- 19/2 בערב ב"דרך אם " בפרדס חנה. צפונה יותר אני נוסעת כאשר הרצאה מוזמנת באופן ספציפי. מי שמעוניין לקבל רשימת הרצאות להמשך השנה, יכול להתקשר או לשלוח דואל ואשלח את הרשימה בחזרה. מיקה- בהחלט זוכרת- מה שלומך יקירה? (והבנות המקסימות)? באיחולים להמון כוח, סבלנות ושמחה- דיאנה.
|
תוכן התגובה:
|