שבזי, במתנ"ס נווה צדק, פתוחה כל יום לבד מג' וו'. שינקין, נדמה לי שכל אח"צ. מגיד, נדמה לי ששלישי וחמישי. טלפונים במנוע. בשינקין ובשבזי הייתי. צפוף מאד (שיקין אח"צ ושבזי בבוקר). עוד כמה חודשים תיפתח בבית חנה (שם-מני). ביניים מצטרפת בחום להמלצה החמה על עננים.
|
תוכן התגובה:
|