פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/1/2003 08:59 אודי מאת:
טלי-נסי לעסות לו עם ערק ושימי לב שאת עושה את זה עם כיוון השעון,אולי תצאי איתו קצת לשמש,ותזכרי...זה יעבור! (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2003  08:58 עכשיו אחרי שהוא נרדם לי על הידיים, יש לי זמן לחפש תשובות במדור חיפוש על הנושא (ל"ת) - טלי
27/1/2003  09:13 טלי, סליחה שאני מתפרצת - תתייחסו בבקשה לקריאתי ב"כלבויניק" בעניין המוצץ - אמא 11
27/1/2003  09:58 אמא 11 יקרה - לירון
27/1/2003  10:38 שוב אני עם התינוק שצורח... - טלי
27/1/2003  10:45 טלי, נראה לי שכן. ניסית להפשיט לגמרי? אמבטייה? לצאת החוצה לטיול? (ל"ת) - ענת ב
27/1/2003  10:52 כן ניסיתי הכל חוץ מאמבטיה - טלי
27/1/2003  11:06 אחרי דוקטורט בעצירויות, כמה עצות - פולינה
27/1/2003  11:15 פולינה, תודה רבה על העצות, - טלי
27/1/2003  11:16 סליחה טלי, ראיתי עכשיו שכתבת שהוא אינו יונק. אז תנסי ולי להוסיף קצת מיץ שזיפים לפורמולה (וכמובן שאר הדברים שהזכרתי). (ל"ת) - פולינה
27/1/2003  11:38 טלי אם את מדברת על יציאות קשות תבדקי שאין לו פיסורה (ל"ת) - Adi
27/1/2003  13:04 adi, את מתכוונת לפצע בפי הטבעת? - טלי
27/1/2003  13:38 כן , ולגבי המדחום לא כדאי להגזים זה די אגרסיבי. - Adi
27/1/2003  13:49 טלי-זה חוקן עדין,ויכול מאוד להיות שיעזור אבל... - אודי
27/1/2003  13:54 אני כבר לא בטוחה בכלום - טלי
27/1/2003  13:59 טלי-קודם כל אל תשכחי שזה בסוף יעבור ושהוא ישכח מזה - אודי
27/1/2003  14:10 גזר מבושל עושה עצירות וגם תפוח עץ בננה ואורז (ל"ת) - דין דין
27/1/2003  14:11 אודי, תודה רבה על החיזוקים - טלי
27/1/2003  14:50 טלי - אני ממליצה מאד על עגבניה - מרב ב
27/1/2003  14:58 תודה מרב ב., גם את זה אני אנסה :)) (ל"ת) - טלי
27/1/2003  16:26 עולה על הגל: לפני כל פעם ששלו עושה קקי, הוא בוכה ומתעוות - Hilla
27/1/2003  18:44 טלי, נסי את המסאז' בכף הרגל, אבל יש לי תוספת: - ענבל ל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש