אולי יש מתח בגוף . אולי לא נוח לו לשכב על הגב או על הבטן, אולי "מבשל " איזה וירוס קטן, אולי יש מקומות כואבים. חוסר נוחות גופנית מתבטא בד"כ באזורים נוקשים בגוף . אצל רב התינוקות שאני מכירה יש מתח באזור השכמות והידיים שמקשה על תנועתם. רב התינוקות שבוכים הרבה גופם אינו רפוי ומשוחרר. מתח ניתן להפיג ע"י הרבה מגע עמוק , טפיחות , מסג'ים עמוקים וחוויות של תנועה במרחב. זו אולי הסיבה שהוא מבקש להיות "על הידיים" שם הוא חש מגע ותנועה. ענת סימון
|
תוכן התגובה:
|