פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/1/2003 16:55 ענת סימון מאת:
אולי חוסר נוחות גופנית כותרת:
אולי יש מתח בגוף . אולי לא נוח לו לשכב על הגב או על הבטן, אולי "מבשל " איזה וירוס קטן, אולי יש מקומות כואבים.
חוסר נוחות גופנית מתבטא בד"כ באזורים נוקשים בגוף . אצל רב התינוקות שאני מכירה יש מתח באזור השכמות והידיים שמקשה על תנועתם. רב התינוקות שבוכים הרבה גופם אינו רפוי ומשוחרר.
מתח ניתן להפיג ע"י הרבה מגע עמוק , טפיחות , מסג'ים עמוקים וחוויות של תנועה במרחב. זו אולי הסיבה שהוא מבקש להיות "על הידיים" שם הוא חש מגע ותנועה.
ענת סימון

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2003  11:29 יכול להיות שהוא מתוסכל בעקבות ההתפתחות המוטורית - גלית.ג
27/1/2003  23:06 בדיון אותה תופעה - נורית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש