פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/1/2003 09:22 דיאנה מאת:
הי ליאת, כותרת:
דבר ראשון הייתי בודקת את האחיזה והתפיסה שלה. ייתכן שהיא לא אוחזת מספיק טוב את השד, ולכן לא מקבלת מספיק חלב, או שהאחיזה הלא נכונה גורמת לה לבלוע אוויר המציק לה. בדקי האם פיה פתוח לרווחה, היא תופסת הרבה ככל האפשר מהחלק שמתחת לפטמה, לחייה צמודות לשד, סנטרה "קבור" בשד אך לא אפה, ואין קולות של ציפצופים או בליעת אוויר בזמן שהיא יונקת. אם היא תופסת נכון לא צריכה להיות שום תחושה של כאב או אי נוחות בפטמה. אם אינך בטוחה, נסי להעזר בתומכת הנקה (מתנדבת) או מדריכה או יועצת. כתבי היכן את גרה ואולי נוכל להפנות אותך לתומכת מהאיזור.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/1/2003  15:50 תבדקי אפשרות של פטרת בפה שלה ועל הפטמות. גורם לאי נוחות בהנקה וחייבים לטפל. (ל"ת) - מאיה של אופק ומעוף
28/1/2003  19:41 קודם כל תודה - ליאת
29/1/2003  01:30 ליאת, ייתכן שזו קפיצת גדילה ואם את מאכילה אותה בבקבוק - ענבל ל
29/1/2003  22:24 הי ענבל - ליאת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש