סדר יום שלנו (יעלי בת שנה וחודשיים): קמים בבוקר מתי שבא (: בקבוק או פירות מה שבא לה. יורדים לגינה/חברים/סידורים מביאים אח גדול מהגן יושבים כולם לאכול צהריים. בערך ב 14:00 יעלי פורשת לישון מתעוררת בסביבות 16:00 ואוכלת בקבוק או פירות. ואז שוב יורדים לגינה/חברים/רואים קצת קלטת בערך ב 20:00 אוכלים כולם יחד ארוחת ערב ובין 21:00-22:00 הולכים לישון
|
תוכן התגובה:
|