ד"ר מלינגר, מנהל מחלקת אולטרסאונד בוולפסון, ומקבל בקולמדיק בראשל"צ. שווה לסוע עד אליו כי- 1. מדובר ברופא סופר מקצועי ובעל שם בתחום הנ"ל 2. אדם סימפטי ונחמד 3. זול באופן משמעותי מהאחרים.
ולא שזה משנה אבל זה די נחמד- יש לו גם אולטרסאונד תלת מימדי.
|
תוכן התגובה:
|