נשמע לי מכאיב מאד, וביסודיות סדיסטית, אבל אולי אפשר להתמקד בתלישת השרכים העיקשים, ולהניח לעשבים דלי הנוכחות? וכך במן סלקציה מרושעת להפוך עצמך לדוגמה ומופת להולכות עם ומרגישות בלי? ועוד בעניין הקוסמונאוטית (כל הזכויות להברקה שמורות לסיון): פיגמנטציה. אתרע מזלו של רבעון הקוסמונאוטיות 'לה נובל אסתטיק' לפול לידי המגוידות ומוחצנות הורידים. אצתי רצתי מיד למאמר על אודות פיגמנטציות והטיפול בהן, וכה אתמצת: את החמרים לא תוכלי למצוא על מדפי הפארמים אלא אצל הדרמטולוג או הקוסמ' א. כל קוסמ' ברת דעת תדע להתאים לך תכשירים מהסוג הקקרוי 'מלבינים', ושרובם מעכבי טירוזינאז, דיכול למנוע נצטברות גרגרי מלנין באפידרמיס. וזו התורה כולה. המרכיבים הפופולריים ביותר מהרכיבים שתמצאי בתכשירים אלו הם: חומצה קוג'ית המופקת מפטריית האספרגיליס. בעצם זו אנטיביוטיקה (מהפטריה המותססת) ארבוטין, המופק מתמצית האדר (מייפל) חומצה אזאלית (מופקת ממשו, אין לי מושג) הידרוקינון, האסור לשמוש ביפן ובאוסטרליה, שניתן להפי'ו על בסיס צמחי או כימי (פנול) וויטמין C. מקווה שמספיק בהיר לא רוצה להתקמצן על קוסמונאוטיות, אבל בדפי זהב יש סיווג ל'קוסמטיקה - ייצור מוצרים' או ייצור ושיווק חמרי או אנא אערף. ולדוגמא מול טננבאום ספרים בבוגרשוב, יש חנות אחת , ופעם הם הסכימו למכור משהו למישהי שלא ממש קוסמונאוטית, אבל מאד רצתה מסכה ירוקה כזותי שמרחו לה בקמצנות בטיפול יקר על הפנים (ושנוהגת למחזר חלק ממה שהיא מחשיבה כהברקותיה) ולא נרחיב יותר בדיבור
|
תוכן התגובה:
|