|
31/1/2003 19:38
|
ל.
|
מאת:
|
|
מנסיוני האישי - אין לזה שום השפעה על הלידה..
|
כותרת:
|
אבל אני נמנעתי מהאפינו ליתר בטחון וגם בגלל שלא הצלחתי לקבל תשובה מאילנה שמש. בסופו של דבר לא חתכו אותי בלידה כי הצהרתי (ולא שיקרתי) על עיסויי פרינאום ורק נקרעתי קלות. לנחמך - יום אחרי הלידה בערך הדליות נעלמו כלא היו.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|