קודם כל - מזל טוב.
אמנם ילדתי לפני שנתיים, אבל אני זוכרת כמה מקום החתך כאב זמן ממושך אחרי הלידה. כולם אמרו לי "תוך שבוע זה עובר..." אבל זה לקח קצת יותר. תני לזה עוד כמה ימים, ותראי שהכאב יוקל. כדאי רק לוודא שלא מדובר בהתפתחות זיהום או מוגלה (אני לא בטוחה שיכול להתפתח זיהום בגלל החתך, אבל שווה לשאול רופא). אני זוכרת שהתשמשתי במשחה מאלחשת שנתנה לי כמה דקות של הקלה (תבררי בבית מרקחת). את יכולה גם לנסות לשים פדים שבילו כמה שעות בפריזר. הקור מרגיע.
בכל מקרה, אל דאגה. זה עובר.
|
תוכן התגובה:
|