פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/2/2003 09:27 מאיה מאת:
מוכר עד כאב... כותרת:
קודם כל - מזל טוב.

אמנם ילדתי לפני שנתיים, אבל אני זוכרת כמה מקום החתך כאב זמן ממושך אחרי הלידה. כולם אמרו לי "תוך שבוע זה עובר..." אבל זה לקח קצת יותר. תני לזה עוד כמה ימים, ותראי שהכאב יוקל. כדאי רק לוודא שלא מדובר בהתפתחות זיהום או מוגלה (אני לא בטוחה שיכול להתפתח זיהום בגלל החתך, אבל שווה לשאול רופא). אני זוכרת שהתשמשתי במשחה מאלחשת שנתנה לי כמה דקות של הקלה (תבררי בבית מרקחת). את יכולה גם לנסות לשים פדים שבילו כמה שעות בפריזר. הקור מרגיע.

בכל מקרה, אל דאגה. זה עובר.



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/2/2003  12:06 משחה מרגיעה - שירה
3/2/2003  14:30 דנדנה- משחת ארניקה לכאבים ומשחת קלנדולה לאיחוי החתך. לעשות אמבטיות ולהוסיף להן כחמש טיפות שמן לבנדר תוך כדי מילוי האמבט. החלמה מהירה. (ל"ת) - זולו
3/2/2003  15:03 לגבי הצורך בהשתנה - @
3/2/2003  22:33 כאבים ודיכוי הצורך להשתין - יהודית שריג, פיזיו' בשיקום רצפת האגן


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש