|
3/2/2003 10:50
|
מיכל פ
|
מאת:
|
|
לגבי הסיר,
|
כותרת:
|
אני לא יודעת האם בעיית העצירות של בנך קשורה בנושא הגמילה, אך נראה לי שתזונה עתירת סיבים לא יכולה להזיק בכל מקרה. אני העדפתי לגמול את שני ילדיי בשירותים, עם ישבנון. נראה לי הגיוני יותר לא לעבור דרך שלב-ביניים בדרך למטרה הסופית- אסלה. מה גם שככה הם רואים שהם עושים כמו אבא ואמא... בהצלחה!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|