ומשהו מנסיוני: יובל שלי סובלת מאטופיק דרמטיטיס בדרגה קלה יחסית והכלל שלי הוא - כל עוד מדובר בבעיה אסטית בלבד (מה גם שהיא לא ממש חמורה), אני לא מטפלת בשום משחות. אם זה מגרד - זה כבר סיפור אחר. אבל אם יובל לא סובלת - אז רק לחויות (הקרם המעולה אם כי די יקר של 'אדרמה' + סבון מיוחד שלא מייבש). שימי לב בדיונים שיש עכשיו משחה חדשה בשוק - 'אלידל' - שאינה מבוססת על סטרואידים, אך לפי הבדיקה של ריש גם היא עדיין שנויה במחלוקת. תשאלי את הרופא שלכם מה דעתו.