פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/2/2003 12:15 פולינה מאת:
נשמע בדיוק כמו אטופיק דרמטיטיס כותרת:
הי גיש,
פריחה אדומה חיוורת ומתקלפת שממוקמת באזורי קפלים (אבל לא רק) - זה בדיוק זה!
ראשית, ממליצה לך לגשת לרופא עור, שיוכל לאבחן בוודאות.
שנית, חיפוש לפי 'דרמטיטיס' במנוע החיפוש יוביל לשלל דיונים ועצות.
הנה כמה בתור התחלה:
http://www.leida.co.il/message_focus.asp?q_id=11618&r_id=84370
http://www.leida.co.il/message.asp?qt=6688
http://www.leida.co.il/message_focus.asp?q_id=7375&r_id=49146
http://www.leida.co.il/message_focus.asp?q_id=6622&r_id=43106

ומשהו מנסיוני: יובל שלי סובלת מאטופיק דרמטיטיס בדרגה קלה יחסית והכלל שלי הוא - כל עוד מדובר בבעיה אסטית בלבד (מה גם שהיא לא ממש חמורה), אני לא מטפלת בשום משחות. אם זה מגרד - זה כבר סיפור אחר. אבל אם יובל לא סובלת - אז רק לחויות (הקרם המעולה אם כי די יקר של 'אדרמה' + סבון מיוחד שלא מייבש).
שימי לב בדיונים שיש עכשיו משחה חדשה בשוק - 'אלידל' - שאינה מבוססת על סטרואידים, אך לפי הבדיקה של ריש גם היא עדיין שנויה במחלוקת. תשאלי את הרופא שלכם מה דעתו.

בהצלחה
פולינה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/2/2003  12:15 כתם מוזר בצבע אדום על היד - מירב
3/2/2003  14:10 מירב, אני הייתי ניגשת לרופא הילדים - ענת ב
3/2/2003  14:14 אטופיק דרמטיטיס - אתר בחסות חברת נוברטיס (יצרנית אלידל) - ענת ב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש