פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
5/2/2003 17:45 אופירה מאת:
מסכימה עם הדעה שצריך לנצל את זמן השינה שלו להשלים את החסכים שלך לעזוב את כל השאר עד.שתרגישי שהמצבורים שלך התמלאו (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
5/2/2003  11:35 את אמא נהדרת ועייפה, וזה לגמרי לגמרי בסדר - אמא הותיקה
5/2/2003  12:10 ומה עם עזרה בבית? כביסה, וספונג'ה ע"י מישהו אחר? (ל"ת) - תיתי
5/2/2003  12:22 אמא יקרה - אמא של אדם
5/2/2003  13:02 מצטרפת לכולן, ומוסיפה עוד דבר אחד: תמיד תחשבי שזה יעבור. התקופה הקשה הזאת תעבור והוא יתחיל לישון לילות שלמים. זה ייקרה בבת אחת ואת תרגישי הקלה עצומה ותתחילי להנות מהאמהות. (ל"ת) - שולי
5/2/2003  13:11 מה זאת אומרת אסור לנו להגיד את זה? - ליאתיתי
5/2/2003  13:12 אני מודיע לך שאת אמא נורמלית לחלוטין - מעיין של ליב
5/2/2003  13:19 אלמונית את מדהימה - סבתא של ליב
5/2/2003  13:23 הצעה - - פיי
5/2/2003  13:28 מאד מזדהה עם ההרגשה - דיאנה
5/2/2003  15:55 אלמונית יקרה - שירי
5/2/2003  16:03 נצלי כל דקת שינה שלו למנוחה שלך - גלית.ג
5/2/2003  17:50 מה שאת מתארת מוכר היטב - אורלי של ליאור
5/2/2003  19:18 לגדל ילד זה לא קל - ארנה
5/2/2003  20:25 הפסוקים העליזים - איריס גוב
5/2/2003  20:42 נו איריס באמת, ואת רוצה שאני אשתוק?!? - ליאתיתי
5/2/2003  21:03 ליאתיתי יקירתי, חשבתי שעניתי. - איריס גוב
5/2/2003  22:32 תודה רבה לכולכן על העידוד. - אלמונית
6/2/2003  14:11 יקירתי, שמחה לשמוע. - איריס גוב
6/2/2003  14:37 יופי נהדר חזקי ונתחזק הידד לשמש שמאירה (ל"ת) - מעיין של ליב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש