פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
5/2/2003 17:45
אופירה
מאת:
מסכימה עם הדעה שצריך לנצל את זמן השינה שלו להשלים את החסכים שלך לעזוב את כל השאר עד.שתרגישי שהמצבורים שלך התמלאו (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
5/2/2003 11:35
את אמא נהדרת ועייפה, וזה לגמרי לגמרי בסדר
-
אמא הותיקה
5/2/2003 12:10
ומה עם עזרה בבית? כביסה, וספונג'ה ע"י מישהו אחר? (ל"ת)
-
תיתי
5/2/2003 12:22
אמא יקרה
-
אמא של אדם
5/2/2003 13:02
מצטרפת לכולן, ומוסיפה עוד דבר אחד: תמיד תחשבי שזה יעבור. התקופה הקשה הזאת תעבור והוא יתחיל לישון לילות שלמים. זה ייקרה בבת אחת ואת תרגישי הקלה עצומה ותתחילי להנות מהאמהות. (ל"ת)
-
שולי
5/2/2003 13:11
מה זאת אומרת אסור לנו להגיד את זה?
-
ליאתיתי
5/2/2003 13:12
אני מודיע לך שאת אמא נורמלית לחלוטין
-
מעיין של ליב
5/2/2003 13:19
אלמונית את מדהימה
-
סבתא של ליב
5/2/2003 13:23
הצעה -
-
פיי
5/2/2003 13:28
מאד מזדהה עם ההרגשה
-
דיאנה
5/2/2003 15:55
אלמונית יקרה
-
שירי
5/2/2003 16:03
נצלי כל דקת שינה שלו למנוחה שלך
-
גלית.ג
5/2/2003 17:50
מה שאת מתארת מוכר היטב
-
אורלי של ליאור
5/2/2003 19:18
לגדל ילד זה לא קל
-
ארנה
5/2/2003 20:25
הפסוקים העליזים
-
איריס גוב
5/2/2003 20:42
נו איריס באמת, ואת רוצה שאני אשתוק?!?
-
ליאתיתי
5/2/2003 21:03
ליאתיתי יקירתי, חשבתי שעניתי.
-
איריס גוב
5/2/2003 22:32
תודה רבה לכולכן על העידוד.
-
אלמונית
6/2/2003 14:11
יקירתי, שמחה לשמוע.
-
איריס גוב
6/2/2003 14:37
יופי נהדר חזקי ונתחזק הידד לשמש שמאירה (ל"ת)
-
מעיין של ליב
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש